Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie (zwany dalej: Funduszem) ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy – Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Kadr i Płac w WFOŚiGW w Lublinie.
Dane jednostki:
Nazwa: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
Adres: ul. Wojciechowska 9A, 20-704 Lublin
Telefon: 81 742 46 49
Stanowisko: Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Kadr i Płac
Wymiar zatrudnienia: 1 etat
Miejsce świadczenia pracy: Lublin
Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe magisterskie,
-
doświadczenie zawodowe wynoszące co najmniej 5 lat pracy na stanowisku pracy związanym z prowadzeniem kadr,
-
dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, kodeksu pracy, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, przepisów o PPK, ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, ustawy o PFRON, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania oraz wysokości wynagradzania członków RN wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej,
-
doświadczenie w obsłudze programu ZUS „Płatnik”,
-
doświadczenie w obsłudze programu PUE,
-
doświadczenie w obsłudze sprawozdań na portalu GUS,
-
doświadczenie w obsłudze portalu PPK,
-
biegła znajomość systemu Windows i pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
-
znajomość aspektów ochrony środowiska, ustawy Prawo ochrony Środowiska,
-
znajomość przepisów w sprawie należności i rozliczania podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
-
znajomość zadań, celów i misji Funduszu,
-
łatwość nawiązywania kontaktów i kreatywność,
-
pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
-
nieposzlakowana opinia.
Wymagania dodatkowe:
-
doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
-
doświadczenie w pracy na równorzędnym lub podobnym stanowisku pracy związanym z naliczaniem wynagrodzeń pracowniczych i innych należności związanych ze stosunkiem pracy i/lub studia podyplomowe z zakresu prawa pracy,
-
obsługa programów kadrowo-płacowych, obsługa programu „Prolan” w module kadry płace oraz księgowości - będzie dodatkowym atutem,
-
umiejętność w zakresie księgowania list płac,
-
umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
-
umiejętność pracy na stanowisku i organizacji jego pracy, rozwiązywania problemów,
-
umiejętność pracy pod presją czasu,
-
samodzielność i inicjatywa,
-
komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
-
dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
-
dyspozycyjność,
-
przebyte szkolenia z zakresu kadr i płac.
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
prowadzenie spraw osobowych Rady Nadzorczej, Zarządu i pracowników Funduszu,
-
prowadzenie akt osobowych Zarządu i pracowników Funduszu,
-
prowadzenie list obecności oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy, planów urlopów,
-
przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
-
sporządzanie zakresów czynności pracowników Funduszu,
-
ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat,
-
przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody,
-
kontrola zwolnień lekarskich, w tym ich analiza, przestrzegania Regulaminu pracy,
-
pilnowanie ważności i kierowanie pracowników na badania profilaktyczne,
-
prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem mobbingowi i dyskryminacji,
-
prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi,
-
przygotowywanie wniosków do Urzędu Pracy o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu osób bezrobotnych,
-
prowadzenie sprawozdawczości statystycznej, terminowe sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia i wynagrodzenia,
-
przygotowywanie danych i wyliczanie odpisu na zfśs,
-
udział w opracowywaniu planu działalności Funduszu,
-
prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniami członków Zarządu, Rady Nadzorczej oraz pracowników Funduszu,
-
prowadzenie spraw związanych z naliczeniem płac, a także innych świadczeń wynikających z umów o pracę, zlecenia, o dzieło oraz dla członków Rady Nadzorczej,
-
prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami i zasiłkami z umów o pracę, zlecenia, o dzieło oraz dla członków Rady Nadzorczej,
-
sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS w programie Płatnik,
-
naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych,
-
terminowe dokonywanie przelewów z tytułu wynagrodzeń dla pracowników, Rady Nadzorczej, zleceniobiorców, ubezpieczeń społecznych, podatków od wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
-
zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
-
wypłata ekwiwalentu za używanie i pranie odzieży roboczej,
-
rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
-
rozliczanie i wypłata środków do dofinansowania okularów do pracy przy monitorze ekranowym,
-
analiza i uzgodnienia sald kont,
-
sporządzanie przelewów na podstawie zatwierdzonych dokumentów,
-
wszelkie prace zlecone przez Prezesa Zarządu.
Zwierzchnictwo służbowe: Prezes Zarządu
Wymagane dokumenty:
-
list motywacyjny i CV,
-
oświadczenie zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzulę informacyjną wynikającą z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (do pobrania),
-
kwestionariusz osobowy (do pobrania),
-
kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-
kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
-
kopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (referencje, świadectwa odbytych szkoleń, inne),
-
oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Specjalisty w Wieloosobowym Stanowisku ds. Kadr i Płac.
Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem – „Oferta na ogłoszenie nr 6/2025: Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Kadr i Płac” w sekretariacie Funduszu przy ul. Wojciechowskiej 9A w Lublinie (w godz. 8.00–15.00), bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 czerwca 2025 roku, do godz.15.00.
O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu Funduszu (dotyczy także dokumentacji aplikacyjnej wysłanej pocztą).