Przejdź do treści
BIP
30.05.2025

Ogłoszenie nr 6/2025 o naborze na stanowisko – Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Kadr i Płac

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie (zwany dalej: Funduszem) ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy – Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Kadr i Płac w WFOŚiGW w Lublinie.

Dane jednostki:
Nazwa: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
Adres: ul. Wojciechowska 9A, 20-704 Lublin
Telefon: 81 742 46 49 

Stanowisko: Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Kadr i Płac
Wymiar zatrudnienia: 1 etat
Miejsce świadczenia pracy: Lublin

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe magisterskie,
  2. doświadczenie zawodowe wynoszące co najmniej 5 lat pracy na stanowisku  pracy związanym z prowadzeniem kadr,
  3. dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, kodeksu pracy, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, przepisów o  PPK, ubezpieczeń społecznych, ubezpieczeń zdrowotnych, ustawy o PFRON, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia w sprawie zasad wynagradzania oraz wysokości wynagradzania członków RN wojewódzkich funduszy ochrony środowiska i gospodarki wodnej,
  4. doświadczenie w obsłudze programu ZUS „Płatnik”,
  5. doświadczenie w obsłudze programu PUE,
  6. doświadczenie w obsłudze sprawozdań na portalu GUS,
  7. doświadczenie w obsłudze portalu PPK,
  8. biegła znajomość systemu Windows i pakietu MS Office, w szczególności programu Excel,
  9. znajomość aspektów ochrony środowiska, ustawy Prawo ochrony Środowiska,
  10. znajomość przepisów w sprawie należności i rozliczania podróży służbowych krajowych i zagranicznych,
  11. znajomość zadań, celów i misji Funduszu,
  12. łatwość nawiązywania kontaktów i kreatywność,
  13. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  14. niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  15. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,
  16. nieposzlakowana opinia.

 

Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych,
  2. doświadczenie w pracy na równorzędnym lub podobnym stanowisku  pracy związanym z naliczaniem wynagrodzeń pracowniczych i innych należności związanych ze stosunkiem pracy i/lub studia podyplomowe z zakresu prawa pracy,
  3. obsługa programów kadrowo-płacowych, obsługa programu „Prolan” w module kadry płace oraz księgowości - będzie dodatkowym atutem,
  4. umiejętność w zakresie księgowania list płac,
  5. umiejętność stosowania i interpretacji przepisów prawnych,
  6. umiejętność pracy na stanowisku i organizacji jego pracy, rozwiązywania problemów,
  7. umiejętność pracy pod presją czasu,
  8. samodzielność i inicjatywa,
  9. komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  10. dobra organizacja pracy, dokładność i rzetelność,
  11. dyspozycyjność,
  12. przebyte szkolenia z zakresu kadr i płac.

 

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. prowadzenie spraw osobowych Rady Nadzorczej, Zarządu i pracowników Funduszu,
  2. prowadzenie akt osobowych Zarządu i pracowników Funduszu,
  3. prowadzenie list obecności oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy, planów urlopów,
  4. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,
  5. sporządzanie zakresów czynności pracowników Funduszu,
  6. ustalanie uprawnień pracowników do dodatkowego wynagrodzenia rocznego, nagrody jubileuszowej, dodatku za wysługę lat,
  7. przygotowywanie dokumentów związanych ze zmianą wynagrodzenia, przyznaniem nagrody,
  8. kontrola zwolnień lekarskich, w tym ich analiza, przestrzegania Regulaminu pracy,
  9. pilnowanie ważności i kierowanie pracowników na badania profilaktyczne,
  10. prowadzenie spraw związanych z przeciwdziałaniem mobbingowi i dyskryminacji,
  11. prowadzenie spraw związanych z Pracowniczymi Planami Kapitałowymi,
  12. przygotowywanie wniosków do Urzędu Pracy o zawarcie umowy o zorganizowanie stażu osób bezrobotnych,
  13. prowadzenie sprawozdawczości statystycznej, terminowe sporządzanie sprawozdań z zatrudnienia i wynagrodzenia,
  14. przygotowywanie danych i wyliczanie odpisu na zfśs,
  15. udział w opracowywaniu planu działalności Funduszu,
  16. prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniami członków Zarządu, Rady Nadzorczej oraz pracowników Funduszu,
  17. prowadzenie spraw związanych z naliczeniem płac, a także innych świadczeń wynikających z umów o pracę, zlecenia, o dzieło oraz dla członków Rady Nadzorczej,
  18. prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami i zasiłkami z umów o pracę, zlecenia, o dzieło oraz dla członków Rady Nadzorczej,
  19. sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS w programie Płatnik,
  20. naliczanie i sporządzanie deklaracji podatkowych,
  21. terminowe dokonywanie przelewów z tytułu wynagrodzeń dla pracowników, Rady Nadzorczej, zleceniobiorców,  ubezpieczeń społecznych, podatków od wynagrodzeń, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  22. zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,
  23. wypłata ekwiwalentu za używanie i pranie odzieży roboczej,
  24. rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych,
  25. rozliczanie i wypłata środków do dofinansowania okularów do pracy przy monitorze ekranowym,
  26. analiza i uzgodnienia sald kont,
  27. sporządzanie przelewów na podstawie zatwierdzonych dokumentów,
  28. wszelkie prace zlecone przez Prezesa Zarządu.

 

Zwierzchnictwo służbowe: Prezes Zarządu

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i CV,
  2. oświadczenie zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzulę informacyjną wynikającą z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (do pobrania),
  3. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  4. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  5. kopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  7. kopie dokumentów potwierdzających inne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (referencje, świadectwa odbytych szkoleń, inne),
  8. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Specjalisty w Wieloosobowym Stanowisku ds. Kadr i Płac.

 

Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem – „Oferta na ogłoszenie nr 6/2025: Specjalista w Wieloosobowym Stanowisku ds. Kadr i Płac” w sekretariacie Funduszu przy ul. Wojciechowskiej 9A w Lublinie (w godz. 8.00–15.00), bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 czerwca 2025 roku, do godz.15.00.
O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu Funduszu (dotyczy także dokumentacji aplikacyjnej wysłanej pocztą).

powrót do listy

Rejestr zmian