Przejdź do treści
BIP
30.04.2025

Ogłoszenie nr 2/2025 o naborze na stanowisko – Radca prawny w Zespole Radców Prawnych

Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie (zwany dalej: Funduszem) ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy – Radca prawny w Zespole Radców Prawnych.

Dane jednostki:
Nazwa: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
Adres: ul. Wojciechowska 9A, 20-704 Lublin
Telefon: 81 532 17 64  

Stanowisko: Radca prawny w Zespole Radców Prawnych
Wymiar zatrudnienia: 1 etat
Miejsce świadczenia pracy: Lublin

Wymagania niezbędne:

  1. wykształcenie wyższe prawnicze,
  2. posiadanie uprawnień radcy prawnego,
  3. doświadczenie zawodowe wynoszące co najmniej 1 rok pracy,
  4. znajomość przepisów prawa w tym m.in. następujących ustaw: ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy Kodeks pracy, ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Prawo budowlane, ustawy o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej,
  5. dobra znajomość oprogramowania komputerowego (Windows, MS Office),
  6. znajomość zadań, celów i misji Funduszu,
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku radcy prawnego w Zespole Radców Prawnych,
  8. nieposzlakowana opinia.

Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,
  2. łatwość nawiązywania kontaktów, komunikatywność,
  3. umiejętność pracy pod presją czasu,
  4. umiejętność pracy w zespole,
  5. odpowiedzialność, rzetelność, dokładność,
  6. łatwość nawiązywania kontaktów i kreatywność.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. udzielanie i sporządzanie opinii oraz porad prawnych na wniosek organów lub pracowników Funduszu w zakresie stosowania prawa,
  2. opracowanie i przygotowanie projektów aktów wewnętrznych, w tym w szczególności opracowanie i aktualizacja projektów regulaminów, procedur i instrukcji wewnętrznych,
  3. informowanie o zmianach w obowiązującym stanie prawnym mogących wpłynąć na zakres działalności Funduszu,
  4. sygnalizowanie o uchybieniach w działalności Funduszu w zakresie przestrzegania prawa oraz
    o skutkach tych uchybień,
  5. ocena formy prawnej proponowanych przez wnioskodawców zabezpieczeń,
  6. akceptacja pod względem prawnym umów, porozumień, dokumentów programowych, zarządzeń oraz uchwał Zarządu i Rady Nadzorczej,
  7. występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniu sądowym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi,
  8. windykacja należności Funduszu,
  9. obsługa prawna spraw pracowniczych,
  10. inne sprawy określone w ustawach, a w szczególności w ustawie z dnia 6 lipca 1982 roku o radcach prawnych,
  11. obsługa prawna umów zawieranych z NFOŚiGW i instytucjami finansowymi na wspólne finansowanie zadań,
  12. inne zadania niewymienione, a wynikające z przepisów prawa oraz obowiązujących w Funduszu regulaminów, instrukcji i procedur.

Zwierzchnictwo służbowe: Prezes Zarządu WFOŚiGW w Lublinie

Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny i CV z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
  2. oświadczenie zawierające klauzulę zgody na przetwarzanie danych osobowych oraz klauzulę informacyjną wynikającą z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenia o ochronie danych) (do pobrania),
  3. kwestionariusz osobowy (do pobrania),
  4. kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie obywatelstwa polskiego lub oświadczenie
    o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  5. kopie dokumentów potwierdzających wyksztalcenie,
  6. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
  7. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe i doświadczenie (zaświadczenia, świadectwa odbytych szkoleń, inne),
  8. oświadczenie kandydata o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  9. oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  10. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku Radcy prawnego w Zespole Radców Prawnych.

Miejsce i termin składania dokumentów:
Wymagane dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem – „Oferta na ogłoszenie nr 2/2025: Radca prawny w Zespole Radców Prawnych” w sekretariacie Funduszu przy ul. Wojciechowskiej 9A w Lublinie (w godz. 8.00–15.00), bądź przesłać pocztą w nieprzekraczalnym terminie do dnia 14 maja 2025 roku, do godz. 15.00.
O zachowaniu terminu wpływu dokumentów decyduje data wpływu do sekretariatu Funduszu (dotyczy także dokumentacji aplikacyjnej wysłanej pocztą).

powrót do listy

Rejestr zmian