Menu witryny
Strona główna
Podstawy prawne
Struktura organizacyjna
Działalność Funduszu
Aktualności
Obsługa beneficjentów
Zasady udzielania pomocy finansowej
Kryteria wyboru przedsięwzięć
Regulamin konkursu na edukację ekologiczną
Regulamin umarzania pożyczek
Regulamin udzielania dotacji na usuwanie azbestu
Wykazy dokumentów i informacji niezbędnych do zawarcia umowy
Wzory dokumentów do pobrania dla kontrahentów
Instrukcja oznakowania przedsięwzięć
Współpraca z Bankiem Ochrony Środowiska S.A.
Fundusze Europejskie
Dostęp do informacji publicznej
Zamówienia publiczne
Mapa strony
Powrtót do strony głównej Funduszu
Instrukcja korzystania z BIP
Oferty pracy
Nazwa użytkownika
Hasło
Wykazy dokumentów i informacji niezbędnych do zawarcia umowy
Dokument:
Wykaz dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy dotacji dla jednostek samorządu terytorialnego
Dokument:
Wykaz dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy pożyczki dla jednostek samorządu terytorialnego
Dokument:
Wykaz dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy pożyczki dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż jednostki samorządu terytorialnego
Dokument:
Wykaz dokumentów niezbędnych do zawarcia umowy dotacji dla przedsiębiorców i podmiotów innych niż jednostki samorządu terytorialnego
Utworzony przez: Danuta Górajek
Data publikacji: 19.05.2008.
Wstecz
Lublin 20-074, ul. Spokojna 7, tel. (081) 532 17 64,
e-mail: sekretariat@wfos.lublin.pl